Senaste Inlägg

Miriam ett inlägg till dig

Nu fattar jag inte riktigt . Jag skrev att jag var upprörd av alla och du kommenterar att jag leker bakom skärmen och att du hatar mig och att jag e trög och är en åsna! ??? Inlägget var ju om min barndom!
Och sephora jag behöver inte veta vad det är och jag är ''arg'' på er för att varje gång jag se på er så tänker jag på alla taskiga kommentarerna och elaka sakerna ni gjorde till/på? mig när jag var mindre
Allt skiter sig för mig. Jämt! Hur än jag gör så går det åt helvete, jag har tillochmed slutat bli brydd. Jag är så van att det går åt helvete för mig så när de gör det så bryr jag mig inte. Och om de nån gång kommer gå bra för mig i mitt liv, då ska jag måla ett stort jävla kors, på månen! Ingen mening att ha de minsta lilla hopp nånstans i kroppen. Vill inte att nån ska tycka synd om mig eller så, för det hjälper mig inte. Synd att jag har för många som älskar mig och som jag älskar runt mig annars hade jag tagit mitt liv. Om jag vågat..

4 Kommentarer

Postat av: sefora den 2009-12-11 @ 18:48:19
http://jekki.blogg.se/

men vrf e du arg då? jag har inte rigtigt gjort nått mot dig?

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 20:02:52
http://dejaneh.blogg.se/

jooo hon sa t dem!

sen när ja frågade henne så svarade hon nt för hon visste nt vad hon skulle säga å enligt daniella så har hon vart så sen femman hämtat folk så fort de bråk, hone fhan sjuk som nt vågar stå för de hon gör ! omoget aså, å fattar nt vf due sur på daniella.. nu hon mår fkng skit å va nära på att ta livet av sig å säkert PÅ GRUND AV DETTA!

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 22:16:39
http://dejaneh.blogg.se/

sajk? ..

aså om de sant som du säger vf sa hon nt ba sanningen då? vf stog hon ba där som om att hon visste att de va hennes fel och att hon vet att hon sagt t dem å att de va fel gjort då? Jag bryr mi jag faktiskt inte om det längre, men allt va egentligen isabels fel om hon nt hade börjat med att skriva en kommentar i kens blogg så skulle vi nt ens bråkat nu :s sjukt onödigt, + så säger hon att 'den andra' kommentaren som hon skrev i kens blogg va inte hennes, det finns faktiskt något som heter SPÅRA IP-NR -.- dum man kan va! & ip numret matchade alltså äre hon -.- jagvet de kens fel oxå hon har ljugit men vi kunnde lösa kens skitgrejjer på ett bättre sätt då de nt vart bråk! fatta, och du känner nt mig du .. säg inte att jage något som jag inte är .

Postat av: sefora den 2009-12-11 @ 22:26:17
http://jekki.blogg.se/

vad e det exakt som jag har sagt för komentar som gör dig känna så dåligt då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback