Senaste Inlägg

Jag hatar mitt liv, jag önskar att jag kunde ta mitt jävla liv !

Jag vill inte berätta hur och när det hände i bloggen men jag vill bara säga att jag känner inte er.
Jag har varit vänner med er i snart 8 år och det ända jag vet om er är era namn och bakgrund. Jag ville alltid gå iväg men nu kan jag inte det ni har gjort mig så jävla svag som det går och jag kan inte gå nu. Jag kände ingenting när ni trodde att hon skulle ta livet av sig för att jag känner inte henne (Och för att känner henne inte så bra nog för att veta att du hade problem), jag vet ingenting om henne jag har inte ens minnen. Och det e inte som att det var vi fem,fyra sen tre utan det var D som var bf med S och La som var bf med Isabel och sen när jag äntligen hade än vän så flyttade hon och det var inte som att jag har några andra att vara med för att ni känner ju andra personer oxå. Det var lixom ni och sen var det jag. Och nu vet jag inte varför alla på dampar om Daniella, gjorde hon ens något? De såg bara henne med tårar i ögonen lixom eller e det bara jag som inte vet något, såklart e  det bara jag som vet något men just nu vet jag bara att Sephora vet allt om henne men inga andra. Ni vet inte hur det känns att inte ha några vänner. Orkar inte prata mer om det.
Det är inte för att jag inte e era ''vänner'' utan för att det finns lögner och hemligheter


8 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 16:43:01
http://dejaneh.blogg.se/

vafan e du sur på mig för ? :s & rofaida lxm vafan har hon gjort

Postat av: Fatimauuush den 2009-12-11 @ 17:11:48
http://onlythornberg.blogg.se/

ok kan förstå attt due sur på mig,

Men vad fan har diana, Rofaida & Miriam Ggjort?

Postat av: Fatimuush den 2009-12-11 @ 17:13:31
http://onlythornberg.blogg.se/

plus min dagens låt handlar inte om isabel jag gillar seriöst låten! Om det skulle handla om henne skulle det stå gissa vem låten e till -.-

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 18:07:37
http://kurdservice.blogg.se/

wtf? för jag sa att jag ville snacka med daniella och dom? du gör så hela fking tiden så du ska inte snacka!!!! har inte gjort er ett enda litet piss!!! det är fan ni som helt och hållet förstör mitt liv, haru nått att säga lisa så kom och säg det framför mig.

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 18:19:53
http://kurdservice.blogg.se/

är du trög? du säger i din jävla blogg att du är sur på mig? ofc jag reagerar!!!! asså vafan har jag gjort dig?

Postat av: Anonym den 2009-12-11 @ 18:30:08
http://kurdservice.blogg.se/

ÄR DET KUL ATT LEKA FRAMFÖR SKÄRMEN? VÄNTA DIN JÄVEL I SKOLAN!!! HATAR DIG!

Postat av: KATTIS ÄR SKIT FÖRBANNAD NU! den 2009-12-11 @ 22:27:10

ASSÅVAD ÄR DET NI INTE SER I BLOGGEN?!

HON SKRIVER OM SITT FUCKING LIV! OM SINA ÄCKTA FUCKING KÄNSLOR! OK? INTE OM ER! OCH MIRR... hata är ett starkt ord, och jag vet att du e upprörd... MEN DU SÄGER ALDRIG, JAG MENAR VERKLIGEN, ALDRIG ATT DU HATAR NÅGON... speciellt inte någon som är / var din vänn... och hon leker inte framför skärmen, hon ahr PÅ INGET SÄTT varit taskig... och jag är MED LISA PÅ HENNES SIDA NU 100% för jag vet vad hon går igenom, jag har ALLTID kännt såhär... samma sak som hon, att vara utanför, ful coh ensam... FATTA HUR JOBBIGT DET E ??!! men jag pressar bara ner det längre ner, och "skiter i" men egentligen så pallar jag inte mer! JAG HATAR SKITSNACK! JAG HATAR ATT VARA FUL! JAG HATAR ATT VARA FET! men vad kan jag göra åt det?... INGET! så lisa... MY FUCKING ONLY GIRL<3

Postat av: KATTIS E FÖRBANAD den 2009-12-11 @ 22:30:30

förra kommentaren blev för lång, så nu får jag fortsätta här...



LISA MY ONLY GIRL <3 jag säger aldrig detta om jag inte menar det... men jag finns för dig här, ALLTID! ring när fucking du vill älskling, du fattar inte hur mkt jag älskar dig lisa! du va alltid där när jag blev utstött av dom andra, haha och du e alltid med mig när sefora har fel men inte erkänner det (när vi "tjaffsar") (hehe)



och gumman... VI HAR MINNEN <3 så många underbara minnen som jag inte skulle byta mot NÅGOT i hela världen... <3 hoppas du vet vad jag känner nu... I LOVE YOU LISA DEMBA (hehe dempa) <333§§§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback