Senaste Inlägg

Skolan: SAKER SOM HÄNDER I SKOLAN JUST NU.

Nu är jag i skolan och bloggar. Stolen som jag sitter på sticker i röven! Hahahhahahhahahhahahahahhahahhahahahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahhahahhaha
ahahahahahahahahahahahahahahah, Every nught I rest in my bed!!! Vad? Det är din ansikt min när du sätter på en låt (Knullar). Det var en skit gammal låt. Nej. E vänta vad heter den! Om låtar e 2 veckor så är det skit gammla. Kolla, Asså kolla. Hon svansar hela tiden! *Peka långfinger** Aja yeah Like IF" Tyst. Uuuu. Kens framtida skor. **Drar stolen** Hahahahahhahah **MEGASKRATT* HAHAHAHAHHA **THUNDERSKRATT** Hahahah du skriver mig igen. HAHAHAHAHH. *Suck* Mjskolvar e goda. Daniella har kommit till skolan igen. Såg henne gå nyss. Daniel kommer bli våldtäcksman när han blir stor. Vi äter pappaer, man blir sugen. Kan inte vi äta papper? KATTIS FEST IMORGON.  Lalalallalallalalalhööööö. Skynda jag vill titta på mi EDS Lisa. GÖR DU INTE DET PÅ MORGONEN SOM DU VÄL SÄGER. DET E INTE KUL, JAG VET VAD DU KOMMER SKRIVA. LÅT MIG VARA EN HAMSTER, GE MIG ETT HJUL SOM JAG KAN SPRINGA I. FRAMTIDENS HJUL. JULTOMTEN ÄR SVART I FRAMTIDEN. FFAAAIIILLL.. MAAAATTTS. Asså Sephora du bedövar mina öron.PAPPER KRIG. vAD HAR NI KÖPT TILL KATTIS.

hEJ DÅ VI SKA KÖPA SAKER TILL KATTIS NU. SÅ SES!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback