Senaste Inlägg

Ärligt talat

Ärligt talat har jag inget emot Daniella men hon har ändrats hur mycket som helst. Nu umgås hon bara med sina ''Nya vänner'' som hon kallar dem tidigare idag ( Miriam och A-något ) Hon dumpat oss för hennes bästa vän och hennes pojkvän och jag vet att om (När) de gör slut så kommer jag inte att se henne som en av mina bästa vänner ( Jag e den ända som kallar alla mina vänner bästa vänner och umgås med alla LIKA MYCKET) T.ex. när jag och Rofaida frågade om vi kunde umgås med hennes ''Nya vänner'' så sa hon direkt nej. Sen sa hon den dummaste ursäkten som gick så här: ( Ni är ett hot ) . Som jag har hört några gånger förut och jag e säker på att någon gång så kommer hon att ta med någon annan av våran kompisar och så kommer de prata om det i flera veckor för att kommer bli SÅ roligt... Iallafall så har jag inte umgås med henne på månader och det e synd :( Ett annat själ varför jag inte bara har en bästa vän utan 3 (som jag tycker är mina BÄSTA vänner) är för man säger till sina vänner att HON är den jag gillar mest. Oj fan jag men 4, eller jag e inte helt säker på den fjärde. Men iallafall KOMMENTERA!

3 Kommentarer

Postat av: diana den 2009-12-02 @ 19:36:51
http://dejaneh.blogg.se/

hon har väl äkertändrats, ja.

Men alltså okej jag förstår ni var hur bra vänner förut osånt, och det ganska taskigt att bara lämna er sådär..

men å andra sidan borde man själv bestämma med vem men vill helst umgås! & det tror jag att daniella gör nu.

Svara gärna tbx :D

Postat av: diana den 2009-12-02 @ 19:40:34
http://dejaneh.blogg.se/

sv: aa håller med . vsg :) §

Postat av: Fatima den 2009-12-03 @ 14:50:11
http://onlythornberg.blogg.se/

JAg tycker daniella i snäll o grejer men visst dt va en dum ursäkt att säga att vi e ett ''hot'':S

För jag tkr absolut inte att vie det, & jag e säkerv på att hon bara kmr umgås md sina nya vänner o jag tror diana kommner få lära känna dom, ''/ men aja skit samma för alla förendrats ''/

svra gärna tbx:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback