Senaste Inlägg

E i skolan

Jag Och Sefora e i skolan och vi blogga? Uppenbarligen? eller? Vi drack ''mer'' Det var röv (Gött) Min morbror har pegar för att han tjänar och det gör inte vi dumma barn som inte har gått i Elitskola men vi har saker men inte lika mycken och jag har en  katt hon heter Cissi hon e söt för att vara en katt. Alexander Andersson e ful! Hahahahah Men asså det finns värre saker som Sefora skratt. XD Vad taskigt. *Skratt* *MEGASKRATT* *THUNDERSKRATT* Sefora ser älder utt än 13. THUNDER SOM BLIXTAR.  Ja JAG SER ÄLDRE UT! Öööööööö. Höööööö Hahah. AJ AJ AAAJ. hÖHÖHÖHÖ. AJ JAG FÅR SKIT ONT.  Nu är det lungt eftersom Sefora har slutat att krysta. HON SÄGER ATT DET KÄNNS SOM ATT HON HAR SPRUNGIT. SLUTAAAA! Men hon e lung nu. NU HAR HON FÖRSÖRT HÖRSELN. Sefora läser hela inlägget. ELITSKOLA. aLEXANDER SAS E FUL.



Sefora bara HOOWDI HONEY!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback